Hiszpańskie bibliofilki mogły dostać zawału udając się do ulubionej sieciowej księgarni, by oddać się intelektualnej przygodzie. Książki o wymownych tytułach "Rozpal ogień", "Przemawiaj pewna siebie" czy "Jak przygruchać celebrytę" kryły w sobie bowiem magiczną odpowiedź - jedną na wszystkie pytania.
W tych pasjonujących lekturach znajdował się stanik Wonderbra, a całe zamieszanie było akcją reklamową, która ma repozycjonować markę na rynku. Push-upki bowiem mają być uniwersalną bronią nie tylko nastolatek, ale również dla pań po 30tce.
Pomysł o tyle ciekawy, że mógłby się okazać edukacyjny. Gdyby oprócz łatwej recepty, była tam zawarta informacja, o tym jak wiele pozytywnych wartości jest w stanie zdziałać bielizna w życiu kobiety, QR kod do aplikacji, która pomaga ustalić odpowiedni rozmiar stanika i odsyła na stronę, gdzie możemy porównać prawdziwe kobiety w dobrze i źle dobranym biustonoszu. Wtedy to miałoby sens!
Niestety Wonderbra ograniczyła się do samego stanika i dzięki temu wydźwięk tej akcji jest dość stereotypowy, czyli "Kobieto wykorzystaj swój największy atut!".
Myślicie, że nasze rodzime uświadomione marki mogłyby wykorzystać tego typu pomysł na reklamę? A może macie jeszcze lepsze propozycje?
W tych pasjonujących lekturach znajdował się stanik Wonderbra, a całe zamieszanie było akcją reklamową, która ma repozycjonować markę na rynku. Push-upki bowiem mają być uniwersalną bronią nie tylko nastolatek, ale również dla pań po 30tce.
Pomysł o tyle ciekawy, że mógłby się okazać edukacyjny. Gdyby oprócz łatwej recepty, była tam zawarta informacja, o tym jak wiele pozytywnych wartości jest w stanie zdziałać bielizna w życiu kobiety, QR kod do aplikacji, która pomaga ustalić odpowiedni rozmiar stanika i odsyła na stronę, gdzie możemy porównać prawdziwe kobiety w dobrze i źle dobranym biustonoszu. Wtedy to miałoby sens!
Niestety Wonderbra ograniczyła się do samego stanika i dzięki temu wydźwięk tej akcji jest dość stereotypowy, czyli "Kobieto wykorzystaj swój największy atut!".
Myślicie, że nasze rodzime uświadomione marki mogłyby wykorzystać tego typu pomysł na reklamę? A może macie jeszcze lepsze propozycje?
Szkoda, że ja nie mam tego atutu...
OdpowiedzUsuń@Anonimowy, może jestem staromodna, ale i tak stawiam na inne atuty! Może to błąd.. :/ ;)
OdpowiedzUsuń