La Perla zachwyca – piękna i pomysłowa!

Najnowsza kolekcja La Perli przyciąga nie tylko wspaniałymi koronkami, ale również interesującymi modelami. Ja osobiście zakochałam się w cielistym, przezroczystym body. W tym wydaniu nawet siatka mi się podoba! Zobaczcie same!






Wspaniała bielizna z koronką w tym miejscu, w którym powinna zasłaniać! W dużej rozmiarówce to pewnie marzenie ściętej głowy, ale już tyle razy słyszałam, że coś się nie da, a się udawało, więc może warto marzyć?



Przezroczyste body! Boskie!



Body ze stanikiem. No właśnie – czemu nie. Na zdjęciu wygląda dziwnie, ale równie dobrze, może to być tylko kwestia przyzwyczajenia. Udało się z babydoll, które wprowadza już coraz więcej firm nawet biustoprzyjaznych, więc może uda się również z innymi modelami.



Ta halka jest po prostu wspaniała. Połączenie tych koronek i tego koloru

Trójkątny stanik to coś, o czym pewnie marzyć już nie powinnam, ale jednak (i może głównie dzięki temu) nieustająco do nich wzdycham.



Jest też miejsce dla staników, które mi się kojarzą z Le Senzą. Produkowali takie, jak jeszcze to nie było modne! ;) Teraz wchodzą coraz częściej na salony.



Oraz jeszcze więcej bandeau!


Polskim akcentem tej kampanii jest modelka - Małgosia Bela.




1 komentarz:

  1. Piękna jest. Ma coś takiego w sobie... niepowtarzalnego :) Sporo takich dziewczyn, tzn z tym czymś w sobie, widziałem na portalach typu hotmax.

    OdpowiedzUsuń