Przejdź do głównej zawartości

Sekret rajskich ptaków [recenzja kostiumu kąpielowego Gossard]

To miał być kostium do zadań niespecjalnych, czyli wylegiwania się na plaży i odwracania uwagi od miejsc, w których widać efekty mojego zamiłowania do kuchni. Pasja ta zresztą jest dość pasywna, bo raczej polega na spożywaniu, niż gotowaniu, co bardzo zasmuca zarówno mnie, jak i innych ewentualnych beneficjentów. Ale to rzeczy! Gdy otworzyłam paczkę, która przyszła nieoczekiwanie szybko, zamarłam. Pierwszy raz miałam w rękach coś takiego. Racjonalną stroną mojej umysłowości wstrząsało zdziwienie. Moje wyobrażenie o świecie nigdy już nie miało wrócić do dawnego porządku...







Czy naprawdę te wszystkie kobiety, które uważają, że mają małe piersi, każdego dnia upychają w swoich stanikach tyle gąbki?! Z drugiej strony, czy jeżeli już upychają, to nie można byłoby tam czegoś przy okazji nosić? Ile kilogramów kokainy można w czymś takim przewieźć, wracając z wakacji w Kolumbii? A nawet jeżeli nie ziemniaki, to może chociaż klucze, telefon i kosmetyczkę?



Te i inne pytania w ciągu ułamka sekundy przemykały przez moją głowę. Szybko jednak uznałam, że nie ma co za dużo rozmyślać, trzeba zabrać się za mierzenie. Efekt. No cóż. Patrząc w lustro dość szybko zapomina się, że piersi dryfują właśnie po oceanie gąbki. Właściwie to, całkiem przyjazna ta gąbka! ;) Może nie jest to rozwiązanie, które chciałabym stosować na co dzień, ale do opalania i picia wody z kokosa... Czemu nie?

Rozmiar: 30FF
Krój: Bandeau plunge



Wzięłam numer miski nieco mniejszy, ponieważ a) chciałam dostosować rozmiar do mniejszej piersi b) wieść po Internetach się niesie, że Gossard ma większe o jeden rozmiar miseczki.
Nie narzekam. Miski są mniejsze od Cleo Pippa, ale nie na tyle, żeby biust mi się znacząco wylewał lub tworzył buły.



Obwód jest bardzo dopasowany. Niektóre osoby biorą większy niż normalnie. Ja od tego się powstrzymałam, ponieważ jestem raczej na granicy obwodów 60-65 niż w druga stronę. Stanik jest mocno dopasowany, ale nie ciśnie. Spokojnie go sobie też zapinam z tyłu na plecach, choć jestem z tej grupy osób, które mają gen zapinania stanika z przodu. ;)
Poza tym, mając na uwadze moje doświadczenia z innymi kostiumami, sądzę, że po kilku kąpielach, obwód się rozciągnie.



Na początku nieco dziobało mnie połączenie z ramiączkami. W miejscu połączenia bowiem miska nieco odstaje od klatki piersiowej. Widać to też na zdjęciach katalogowych, szczególnie przy porównaniu opcji z dołączonymi ramiączkami i bez.


Miałam ten kostium na sobie przez kilka godzin i nic na szczęście się nie stało. To miejsce nie podrapało mnie, ani nie podrażniło skóry. Wszelką aktywność wykonywałam swobodnie. Oczywiście nie jest idealnie, jak w przypadku codziennej bielizny, ale też jak na kostium naprawdę nie ma się co przyczepiać.

Kształt miski z tą wielką gąbką sprawił, że leżąc na plaży, osiągnęłam efekt podobny do kuszenia Penelope Cruz z filmie „Nine”




Ale podobno z boku wygląda to normalnie, więc i ja się do tego widoku przyzwyczaiłam. :) Zebranie piersi z przodu jest mocno burleskowe, bardziej w stronę efektu brzydko zwanego „dupa na klacie”. Większość osób będzie zachwycona. :)



Majtki są duże i już po wyjęciu żałowałam, że wzięłam M. Uznałam, że skoro są wiązane, to można będzie je po prostu bardziej ścisnąć, ale właściwie to rozumowanie lepiej było zastosować do rozmiaru S (zawsze można poluzować). Kupowanie brytyjskich majtek nawet w przypadku porażek poprawia mi humor. ;)
Warto tu odnotować opcję majtek z wyższym stanem. Naprawdę długo zastanawiałam się nad nimi, jednak chęć opalenia brzucha i pleców wygrała. Jest to jednak świetna opcja dla osób, które z różnych powodów chcą zasłonić tę część swojego ciała.



Kolor i efekt jest super. Kostium ładnie wygląda również na nieopalonej jeszcze skórze, choć gdy skóra staje się ciemniejsza efekt oczywiście jest zdecydowanie lepszy. Kolory mnie zachwycają, swoją intensywnością. Choć tego ptaszka to mam na całym kostiumie jednego, i to na części tylnej majtek. :/

Reasumując. Jeżeli szukacie stanika do zbierania komplementów na plaży, Gossard jest opcją naprawdę wartą rozważenia. Jeżeli szukacie czegoś do pływania, na basen, a seksowność jest kwestią raczej wtórną, poszukajcie czegoś bardziej w stylu CleoPippa. Jeżeli wszelka gąbczastość i usztywnienie w bieliźnie Was razi, trzymajcie się od rajskiego ptaszka z daleka.




Pierwszy raz zamawiałam z gossard.com Trochę obawiałam się negatywnych opinii na ich fanpage'u, ale przesyłka doszła do mnie w tempie ekspresowym, kostium nienaruszony i nawet dostałam go z dwoma niezłamanymi plastikowymi ramiączkami. Cud! ;) Ponieważ dostępność pełnej oferty Gossarda w polskich sklepach jest ograniczona, to zamówienie przez stronę staje się niezłą alternatywą. Przesyłka na terenie UE 6 funtów.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TOP 16 sklepów z ubraniami dla osób z dużym biustem D+ 🛒

Gdzie znaleźć ubrania na duży biust [lista sklepów z ciuchami na D+] Ten post jest aktualizacją spisu sklepów dla osób z dużym biustem sprzed 6 lat  Niestety wiele z tych sklepów przestało istnieć, jak chociażby nr 1 z listy sprzed lat, czyli nasze polskie BiuBiu. W wakacje tego roku również Bravissimo ogłosiło, że rezygnuje z szycia ubrań dla osób z większym biustem. Ubrania w rozmiarówce uwzględniającej wielkość biustu mają niebagatelne znaczenie w odbiorze sylwetki. Dlatego postarałam się odświeżyć zestawienie, bo często mając nieco większy biust niż kobiety z wyobrażeń konstruktorek/konstruktorów ubrań, godzimy się na kompromisy, przez które wyglądamy gorzej niż powinnyśmy, czyli jak milion dolarów. W pierwszej części podam sklepy z ubraniami, które specjalizują się w ubraniach na większy biust. Niestety większość z nich jest rozsiana po świecie i nie na kieszeń przeciętnej Polki (wyjątkiem jest nasze Polskie Urkye nr 1 na liście), chociaż jakość tych ubrań, materiały i konstrukc

11 sklepów z ubraniami dla pań z dużym biustem

Od czasu publikacji tej listy, większość sklepów z niej zawiesiła działalność, dlatego powstała zaktualizowana wersja tego wpisu. 👇 [Zaktualizowana wersja posta tutaj] Skąd wziąć koszule, które nie rozchodzą się na biuście? Gdzie kupić ubranie, gdy standardowe sklepy nie spełniają oczekiwań Twoich kobiecych kształtów? Duży biust to często duży problem dla właścicielki, szczególnie, gdy trzeba się ubrać, a nie satysfakcjonuje nas już ciągłe udawanie abażuru lub styl a la worek ziemniaków. Oto zestawienie sklepów internetowych, w których kobiety z krągłościami znajdą wreszcie ubrania, w których będą wyglądać przynajmniej tak samo dobrze jak nago! ;) Shutterstock

Stanik na co dzień Gorsenia Alicante K-647

Dzisiaj o moim ulubieńcu ostatnich dni. Staniku, który sprawdzi się na co dzień. Który ma vintage’owy powab, ale przede wszystkich sprawia, że nie muszę myśleć o swoim biuście i bieliźnie nawet w wyjątkowo wredne upalne i parne dni. Dzisiaj bohaterem będzie Alicante w interpretacji marki Gorsenia. Gorsenia Alicante czyli stanik o konstrukcji K-647 Rzadko mam tak, żeby kupować stanik od razu w dwóch kolorach - ale tak było tym razem. Alicante miało być moim nudziarzem pod białe bluzki, ale okazao się, że tak się polubiliśmy, że szybko zyskał czarnego brata. BTW Ciągle mam wrażenie, że marki bieliźniane używają tych brzydkobrzmiących oznaczeń konstrukcji głównie dla samych siebie. Naprawdę wiele wszystkim ułatwiłyby opisy - jaki to stanik, do czego się sprawdzi, czy ma szerokie, czy wąskie fiszbiny, jaki mostek i jakie inne fasony są jego siostrami. Językiem istot nie zajmujących się bielizną zawodowo ;) Pierwsze wrażenia  Gorsenia Alicante nie jest stanikiem, który w pierwszym