Przejdź do głównej zawartości

Gorsenia Giuliette - czy balkonetki K-191 to stanikowy must-have? [recenzja]



Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz

Gorsenia Giulietta
Rozmar kontynentalny (europejski) 65H
kolor: czerwony

Giuliettę poleciła mi Alksandra na Facebooku i powiem szczerze, że był to strzał w dziesiątkę. Jest to stanik, z którym nie lubię się rozstawać, dobrze utrzymuje biust, a przede wszystkim nigdzie nie obciera, nie dusi i jego kolor jest obłędny! Wystarczy jedno spojrzenie pod bluzkę, a już człowiek ma więcej energii!

To jest prawdziwa czerwień. Taka jak na jabłkach z ogrodu. :)

Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz

Moje przygody z poszukiwaniem dobrego biustonosza polskich marek głównego nurtu nie obfitowały w wiele fascynujących odkryć. Okazuje się, że na mój przeciętniacki biust niewiele marek szyje odpowiednie konstrukcje. Pisałam Wam o Kindze i Avie, oprócz tego testowałam w tym czasię koronkowe halfcupy/balkonecki Ewy Bień i Gai.

Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz


Oczywiście - te marki zawierają wiele całkiem ładnych zabudowanych w dużych rozmarach, których konstrukcja na pewno daję radę o wiele lepiej. Jednak założeniem moich poszukiwań jest odnalezienie ładnego stanika, seksownego i niezabudowanego.

Mój biust w dobrym staniku naprawdę nie budzi większego zainteresowania na ulicy, więc dlaczego nie miałabym mieć stanika, który jest po prostu zwyczajnie zabudowany, a przy tym pozwala mi swobodnie funkcjonowac w życiu publicznym?! ;)


Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz

Po tym przydługim wstępie rozpoczynam recenzję samej Giulietty Gorsenii, która jest według mnie stanikiem, który każda polska stanikomaniaczka powinna spróbować.
Za około 80 PLN, w zależności od sklepu, dostaniemy stanik, w którym wyglądamy i czujemy się naprawdę sexy, a do tego jest on naprawdę mega wygodny. 

Nie straszne mi w nim żadne biegi po mieście, imprezy, podróże - ten stanik po prostu robi swoją robotę i nie przypomina o sobie żadnymi otarciami.

Materiał obwodu jest mięsisty i nieprzezroczysty. Dzięki temu cała konstrukcja w ocenie wzrokowej jest bardziej jednorodna. Trochę przeszkadzają mi staniki, w których na obwodzie zwyczajną siatka wybija się w kontraście do bogato zdobionych miseczek. Jestem raczej zwolenniczką proporcji w tej kwestii. Tutaj nie mam się do czego przyczepić. Co bardzo mnie cieszy! :)



Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz

Koronki są ładnie i w sposób przemyślany ułożone na miseczkach. Dzięki czemu efekt jest bardzo elegancki. To bardzo ważne w stanikach w tak mocnych kolorach (choć w sumie czerwony to przecież baza ;) ), bo bardzo łatwo o przesadę w stronę kiczu.
Giulietta pod tym względem jest dojrzałą damą. Nie róż-podlotkiem, ani bordo-nestorką. Powiedziałabym, że to taka trzydziestolatka, kóra ma swój styl, wie czego chce i wreszcie zaczyna to realizować. ;)

Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz


Odpinane ramiączka na szczęście nie odpinają się za często same, a jak wspominałam Gorsenię Giuliette noszę często i wytrwale, więc mówię to już niejako po crushtestach. ;)

No i zawsze jest opcja, żeby wreszcie nabyć to Brabijou, chociaż pogoda raczej nie sprzyja pokazywaniu ramiączek.
Może karnawał mnie bardziej zmotywuje w tej kwestii.:)

Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz

Kokardka pomiędzy miseczkami nie jest szczytem kunsztu, ale jest. Mi to trochę przypomina bazarek, ale z drugiej strony ten element zwykle widzę tylko ja, więc niezbyt mnie to obchodzi. W ostateczności można odpruć, ale aż tak to mnie znowu nie mierzi (uprzedzam uwagi: nie, nie jestem leniwa, po prostu optymalizuję czas ;) )

Jeżeli chodzi o konstrukcję to producent nazywa Giuliettę  "balkonetka". Powiem szczerze, że jest to nisko zabudowana balkonetka, która może uradować osoby spragnione mniej zabudowanych staników. Mostek mnie nie uwiera, a to jest mój częsty problem w przypadku balkonetek i fullcupów. Jeżeli chodzi o poziom nabiustnego zabudowania, to porównałabym ją do halfów Fauve.

Biust formowany jest tutaj w klasyczne jabłuszka w koszyczku, dobrze zebrane po bokach i raczej nie z gatunku "cała naprzód". Nie są też ściśle przyciśnięte do klatki piersiowej. Profil z boku to ładne półkule.


Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz


Jednak nie wszyscy mają tak dobre doświadczenia z Giuliettą. W przypadku dużych biustów podtrzymanie bywa za słabe. Miski w tym modelu dochodzą do J (z I po drodze!), więc można pokusić się o spróbowanie. Według mnie warto zdecydować się na testy zwłaszcza, że Gorsenię można upolować również w mniej "uświadomionych" sklepach.

IHMO powinien być to stanik, którym sklepy biuściaste powinny się zainteresować. Jego stosunek ceny do jakości jest naprawdę świetny. Dla Polek (przy obecnym kursie funta) jest to ciekawa opcja, dzięki której mogą dostać seksowny, dobrze trzymający stanik za niewielkie pieniądze.

Komentarze

  1. Anonimowy27/1/16 18:57

    65H polski to jaki będzie tak mniej więcej brytyjski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mniej więcej 65FF brytyjski, ale z różnymi/firmami i modelami bywa różnie. Szczególnie kontynentalna tabela rozmiarów jest pod tym względem kapryśna.

      Usuń
  2. Super! Dzięki za wpis i rady :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny stanik i muszę przyznać, że jest bardzo w moim typie. Jeszcze kolor jest niesamowity co mi się bardzo podoba. W sumie ja teraz bardzo lubię biustonosze trójkątne https://www.etam.pl/biustonosze-trojkatne-miseczki i moim zdaniem na dzień dzisiejszy jest to absolutny numer jeden.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygodne bardotki które założysz też do sukienki bez pleców na https://julimex.pl/pl/p/Biustonosz-samonosny-typu-bardotka-WINGSbra%2C-czarny/1672 macie do zamówienia. Jak nie znacie jeszcze to koniecznie zobaczcie sobie na ofertę. Znalazłam jak szukałam na wesele biustonosza. A zakładam ogólnie często, mam kilka ubrań gdzie standardowy biustonosz nie pasuje. A ten jest bardzo wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny biustonosz, Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zainteresował mnie ten blog !

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

TOP 16 sklepów z ubraniami dla osób z dużym biustem D+ 🛒

Gdzie znaleźć ubrania na duży biust [lista sklepów z ciuchami na D+] Ten post jest aktualizacją spisu sklepów dla osób z dużym biustem sprzed 6 lat  Niestety wiele z tych sklepów przestało istnieć, jak chociażby nr 1 z listy sprzed lat, czyli nasze polskie BiuBiu. W wakacje tego roku również Bravissimo ogłosiło, że rezygnuje z szycia ubrań dla osób z większym biustem. Ubrania w rozmiarówce uwzględniającej wielkość biustu mają niebagatelne znaczenie w odbiorze sylwetki. Dlatego postarałam się odświeżyć zestawienie, bo często mając nieco większy biust niż kobiety z wyobrażeń konstruktorek/konstruktorów ubrań, godzimy się na kompromisy, przez które wyglądamy gorzej niż powinnyśmy, czyli jak milion dolarów. W pierwszej części podam sklepy z ubraniami, które specjalizują się w ubraniach na większy biust. Niestety większość z nich jest rozsiana po świecie i nie na kieszeń przeciętnej Polki (wyjątkiem jest nasze Polskie Urkye nr 1 na liście), chociaż jakość tych ubrań, materiały i konstrukc

11 sklepów z ubraniami dla pań z dużym biustem

Od czasu publikacji tej listy, większość sklepów z niej zawiesiła działalność, dlatego powstała zaktualizowana wersja tego wpisu. 👇 [Zaktualizowana wersja posta tutaj] Skąd wziąć koszule, które nie rozchodzą się na biuście? Gdzie kupić ubranie, gdy standardowe sklepy nie spełniają oczekiwań Twoich kobiecych kształtów? Duży biust to często duży problem dla właścicielki, szczególnie, gdy trzeba się ubrać, a nie satysfakcjonuje nas już ciągłe udawanie abażuru lub styl a la worek ziemniaków. Oto zestawienie sklepów internetowych, w których kobiety z krągłościami znajdą wreszcie ubrania, w których będą wyglądać przynajmniej tak samo dobrze jak nago! ;) Shutterstock

Stanik na co dzień Gorsenia Alicante K-647

Dzisiaj o moim ulubieńcu ostatnich dni. Staniku, który sprawdzi się na co dzień. Który ma vintage’owy powab, ale przede wszystkich sprawia, że nie muszę myśleć o swoim biuście i bieliźnie nawet w wyjątkowo wredne upalne i parne dni. Dzisiaj bohaterem będzie Alicante w interpretacji marki Gorsenia. Gorsenia Alicante czyli stanik o konstrukcji K-647 Rzadko mam tak, żeby kupować stanik od razu w dwóch kolorach - ale tak było tym razem. Alicante miało być moim nudziarzem pod białe bluzki, ale okazao się, że tak się polubiliśmy, że szybko zyskał czarnego brata. BTW Ciągle mam wrażenie, że marki bieliźniane używają tych brzydkobrzmiących oznaczeń konstrukcji głównie dla samych siebie. Naprawdę wiele wszystkim ułatwiłyby opisy - jaki to stanik, do czego się sprawdzi, czy ma szerokie, czy wąskie fiszbiny, jaki mostek i jakie inne fasony są jego siostrami. Językiem istot nie zajmujących się bielizną zawodowo ;) Pierwsze wrażenia  Gorsenia Alicante nie jest stanikiem, który w pierwszym