M Magique czyli niepokorna zalotnica [recenzja]

Dziewczyny ze średnim biustem nie chcą rezygnować z niektórych sukienek i kreacji tylko dla dobrego podtrzymania. Wiele osób z dość przeciętnym biustem - takim jak ja! - nie przekonuje się do dobrze dobranej bielizny tylko dlatego, że staniki które oferują im "świadome" sklepy często mocno odbiegają od normy, której nauczyły nas sklepy z ograniczonym wyborem rozmiarów i ich wszędobylskie reklamy.
Nie ukrywam, że mi również zdarza się patrzeć tęsknym wzrokiem na billboardy. Ba! Raz nawet wylądowałam z tego powodu na środku skrzyżowania (tak, tak - takie rzeczy zdarzają się nie tylko facetom, jedynie powód zagapienia się jest nieco inny).


Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Dlatego też od dłuższego czasu przyglądałam się stanikom Ewy Michalak, które projektuje ona dla mniejszych biustów. Większość z nich niestety nijak się miała do mojej przeciętnobiuściastości, aż tu któregoś razu, gdy akurat moja waga raczej zaczęła pikować w dół, a rozmiarówka nowego małego modelu sięgnęła 65F, uznałam, że zaryzykuję. Na wszelki wypadek wzięłam też S Syrenę, ale jednak to właśnie M Magique wygrała!

Model: Ewa Michalak M Magique
Kolor: czarny + nude
Rozmiar: 65F
Cena: 169 pln




Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet
Magique jest usztywnianym plungem, z cielistymi miskami, który u niektórych osób będzie powodował iluzję po prostu koronkowej bielizny założonej na ciało. Bardzo lubię ten typ bielizny. Jest to chyba moja ulubiona baza. :)

Zabudowanie misek, jak widać powyżej, jest naprawdę niskie. I według projektantki - tak ma właśnie być. Ten stanik staje się więc idealny do wszelkiego tupu odkrytych kreacji. Powiem szczerze, że naprawdę dawno temu nie miałam tak niskiego stanika. I od razu przestrzegam - to nie jest stanik do energicznego odkurzania, aczkolwiek wszelkie inne codzienne aktywności wykonuje się w nim  bez przeszkód. Sprawdziłam na nim mój stary test skakania i zdał go na piątkę, więc imprezy spokojnie możecie w nim zaliczać. :)

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet

Ramiączka - tutaj jest prawdziwa rewolucja. Nie mogę już się doczekać wakacji, by popędzić po jakąkolwiek bluzkę na ramiączkach! Ramiączka Magique mają ok 11-12 mm! Nie wiem jak Wy, ale ja takie wąskie ramiączka to miałam chyba tylko w pierwszym staniku (aczkolwiek nigdy nie miałam tego "szczęścia" bycia wpychaną w 75B). Pewnym novum dla mnie są te kółeczka. Przyzwyczaiłam się do wszywanych ramiączek, ale chyba dzięki temu, niweluje się ryzyko ocierania szwów w tym newralgicznym miejscu.
Jeżeli chodzi o wygodę to ramiączka na początku nieco mnie obcierały brzegami - zostawał mi ślad, ale nie po odciśnięciu całego ramiączka, tylko tych brzegów. Nie boli mnie to, a ślad znika, więc nie przejęłam się tym zbytnio.
Tak, oczywiście, wizja śliniącego się towarzysza życia zmotywowałaby mnie do wielu rzeczy (choć i tu: bez przesady!).


Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Magique to zalotnica z rzęskami, która okala bardzo ładnie uniesiony dekolt.:) W moim odczuciu mostek mógłby być jednak nieco węższy - trochę na poziomie mostka mam wrażenie, że druty odciskają się niebezpiecznie blisko piersi.

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Skoro już jesteśmy przy mostku, to na nim znajduje się czarna kokardka z kwadratową ozdobą z plastikowymi błyskotkami. Nie razi, nie zachwyca. Mi osobiście bardziej podoba się trend z zawieszkami na mostku. Na kokardki nie ma tu miejsca! Zawsze mi się skręcają o 90 stopni albo zawijają do środka.


Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Wszywka firmowa na szczęście jest w poziomie tym razem (w innych modelach Effuniaka najczęściej ją spotykałam wszytą w kanalik fiszbin lub z boku), no i delikatniej. Dzięki temu możemy ją sobie wypruć. :/ Pewnie to się nie spodoba projektantce, ale naprawdę ta różowo czarna wszywka nie zawsze koresponduje z modelem. Zwłaszcza, że w tej kwestii można wymyślić coś bardziej subtelnego (na przykład wspomniana już zawieszka zrobiona na sposób markowy - czyli na przykład eleganckie inicjały EM)

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet



Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Stanik jest wyposażony w gąbeczki do korekty asymetrii. W tym wypadku ich nie używam, ale jak tylko zacznę się odchudzać, to... No! Wtedy na pewno! ;)
Miseczki wkłada się od góry i jak zwykle w stanik Ewy Michalak dopasowane są do rozmiaru piersi, dzięki temu nie powodują dodatkowych, niezdrowych ucisków na piersi. :)

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet
Kieszonki i gąbeczki do korekty asymetrii



Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Ramiączka są regulowane na całej długości. :) Miski są z natury dość niskie, więc pewnie nie będzie potrzeby ich niesamowitego naciągania. Ja się czuję stabilnie, gdy są podciągnięte tak do ok 1/4-1/3.

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Magique noszę już jakiś czas i nie narzekam. Nic mnie nie uwiera, nie obciera. Miski pod pachami są bardzo nisko zabudowane, co może okazać się zbawienne w wakacje! Jest to też opcja warta przemyślenia, gdy potrzebujemy stanika do eleganckich sukienek. Nie jest to stanik na moją górkę, ale miał być na "dołek", więc spełnia oczekiwania. :)

To do czego mogłabym się przyczepić to cena, która ciągle idzie w górę - razem z kursami funta i dolara. :( Na razie nie zapowiada się, by nasza waluta miała się na dłużej umocnić, więc chyba trzeba się z tym pogodzić. Możemy jedynie zazdrościć konsumentkom z innych krajów.




Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet



Stanik ma zapięcie z tyłu na cztery haftki - za to propsy! Naprawdę po dłuższym noszeniu trzy haftki okazują się niewystarczające. Jak zwykle polobbowałabym jeszcze za jakąś ozdobą z tyłu (może być kosztem mostka i ramiączek), bo niestety w Magique nie dzieje się nic z tyłu :(

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Model M w przypadku Magique produkowany jest w następujących rozmiarach:
60 A-FF
65 AA-F
70 AA-E
75 AA-DD
80 AA-D
85 AA-C
90 AA-B
95 AA-A

Trzeba jednak pamiętać, że obwód w jego wypadku wychodzi raczej ścisły.

Reasumując: Magique jest dobrą, elegancką opcją - szczególnie pod wieczorowe sukienki, w których pokaże wszelkie atuty naszego dekoltu, a nie będzie wystawać za bardzo pod pachą. Nie odwróci również naszej uwagi od intensywnej zabawy. :)

A jak Wam podoba się Magique? Lubicie ten typ elegancji?


2 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci, że cokolwiek z EM na Ciebie pasuje. Też jestem średniobiustna (65FF), ale każdy Effuniak musi od nowości pójść pod nóż, żeby usunąć regulatory z ramiączek. Jeśli tego nie zrobię nie jestem w stanie nosić tych staników, bo zostawiają mi rany na ramionach. Fajnie znaleźć jeszcze jeden średniobiustny blog, myślałam, że moje MiskiDwie to wyjątek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny artykuł. Rzeczowy , konkretny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń